Marcus&Marinah

För att vi hade det så jävla bra igår!
Första ordentliga utgång sedan jag blev 18 år. Om man bortser från 2kockar här i Staffanstorp.
Igår blev det Tingvalla för hela slanten, med min kära kusin Emelie och Marcus. Perikles spela och där var ös! Mycket trevligt. Stod mellan Tingvalla och Törringe, och i Törringe skulle Black Jack spela. Men Perikles övervägde mest. Bra band, och snygg trummis haha! ;)
Innan vår ankomst till Tingvalla förfesta vi lite smått. Fick skjuts dit och hem av bästa granne E.
Lovet för avrigt har varit jävligt bra med för den delen. Två nätter (eller var det tre?) har jag spenderat i Dalby med min fina karr. Bara varit hemma hos honom och haft det allmänt bra. Bott hemma hos extra mamma under lovet. Och för att visa en liten del av min uppskattning till henne köpte jag rosa rosor åt henne när jag och några andra var på besök inne på Emporia. Jag har mina sidor :) Bra som dåliga.
Idag bär det av mot skurup igen. Och det känns att man lever vill jag lova. Trött som ett as, men det förtjänar man väl efter att vara hemma fyra på natten. Men lätt värt det.
Puss&kram. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0