restaurang, gilla läget!

oj oj oj! Idag har jag verkligen gjort nytta!
För första gången på länge så besökte jag gymmet en timme. O med det så kan jag tala om att jag redan har träningsvärk! Ligger just nu i sängen och försöker samla krafter till att gå upp och borsta bissingarna för att sedan göra ett svanhopp ner i bingen. Idag har jag fått lite gjort. Tvättat en del och plockat undan. Givetvis tränat.

Nu är praktiken slut för denna period. Det blev en bra sista dag. Natten till igår tillbringa jag i Dalby hos min prins, och som den ängel han är så körde han mig till praktiken med. Han är underbar minst sagt. Åkte med en trevlig karr och vi var i bland annat i Halmstad och Ullared och lossa. Höll lunch i Halmstad och han bjöd på restaurang. Jag gilla läget helt klart. Vem hade inte gjort det liksom?;)
nä nu är det sängen.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0