bakning på G!

Så! Nu står sockerkakan, eller rättare sagt sockerkakorna i ugnen inne på Cylindern. Fifan vilket redigt frunntimmer jag är! ;) & gott blev det, tänkte jag säga, men åtminstone smeten var jävligt god! Bästa som finns med bakning är att slicka skålen. De blir man aldrig för vuxen för. Eller inte jag jallafall :)
I skrivandets sekund sitter jag inne på Cylindern, skriver ett inlägg och lyssnar på syrrans väldigt ointressanta samtal. Precis varit och slängt in det sista i torktummlaren så snart är det med klart! Dock inte hunnit plugga idag. Eller inte orkat ta mig tiden helt enkelt. Hafr körning idag under dagen. Så skönt, ingen teori alls, men det tar vi igen imorgon istället. Körningen gick utmärkt. Jag var nöjd, och lärarna var nöjda med min insats. satsar allt på teori nu. Så kanske snart är B kortet klart. Och på C sen. Detta kommer att gå bra. Jag känner det på mig (:
 
Förstår inte vad det är för fel på spindlarna i lägenheten. & varför dom dras just till min lägenhet. 8 spindlen i badkaret dödad, och första inne i sovrummet. För det första, varför finns dom äckliga krypen? Dom är så fula att inte ens deras egna mor kan älska dom. Och då är det illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0