denna månad blir jag fattig!

Satt & kolla runt på olika grejor på olika hemsidor. & det skulle jag verkligen inte gjort. För denna månaden kommer jag att bli jävligt fattig!

Här är inköpen jag SKA göra denna månad :



Klänningen och dessa underbart fina skor! Kanske ska fjäska lite för mamma och för syrran. Fyller ju trots allt 18 den 30 september ;) Har även funderat på dethär med hårförlägning igen. Men dock vill jag inte göra fast. för det första så kostar det drygt 4-7000 kronor, inga pengar jag går med i bakfickan, och det sliter som fasiken på håret. Men hittade även ett clip-on set, i rött. Det ska jag med bli ägare till. Damn jag måste vinna på lotto eller något :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0