Han borde få ett pris!

Igår, hade jag en väldigt dålig dag. Allt gick fel som kom i min väg. Bokstavligen talat. Gårdagen sög! Och ni vet det här med att man tar ut ilskan på fel människor? Har det hänt er någon gång? Iallafall. Det råka min pojkvän ut för. Han ringde igår, vi bestämde att vi skulle träffas, men det blev sent, och han var trött. Helt förstårligt! Hade jag suttit i samtal i tre timmar hade jag med varit trött. Det hade dom flesta varit. Så han kom inte. Och jag blev arg. Inte på honom, utan på hela dagen. Och min stackars pojk fick höra det ena och det andra. Men så kom han idag istället. Så underbar han är. Trots mina dåliga dagar, trots mina utbrott, och att han får höra det ena och det andra så stannar han kvar. Han är minst sagt underbar och han borde få något slags pris för att vara världens bästa pojkvän. För det är vad han är i mina ögon!
Som sagt, han kom till mig idag, och hade en liten filmkväll. Såg film och åt popcorn och sedan massa massa mys. Gud vad jag älskar honom. Och uppskattar han med för den delen!<3
Nu har han åkt och jag har kommit i säng. Upp klockan sju för att äta frukost med finfina vännen Linnea.
Go'natt och puss på nosen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0