Påhälsning utav min fina vän M! <3

Usch vilken dag! Inte för att den har varit besvärlig och inte för att det har hänt något negativt men denna dagen har känts riktigt konstig. Första gången idag på denna vecka som jag var i skolan. Eller på skolan har jag ju varit hela tiden, dock på internatet, men första dagen som jag gick på lektionerna. Kände att jag var så himla tvungen eftersom jag hade omskrivning på det satans truck kortet. Det kändes helt okej. Som jag sa till lärarna och till min finfina vän D, klara jag inte det denna gången, så söker jag om till Barn&Fritid eller något lättare. 
Sluta hyfsat tidigt, har schemat lagt till klockan 16 men blev någongång vid 15 istället.
Städkontroll idag. Eftersom det är onsdag. (dock har vi bara städkontroll på internatet varannan onsdag) så fick städat. Till och med så pass att jag plocka fram dammsugaren! 
Kvällen har jag spenderat med S&M. Legat på deras rum ( det lät säkert fel för många, men våldtog S´s säng så han fick ligga hos M istället) och kollat film. Blev även påhälsad av M, så suttit och snackat deep talk med honom. Sånt behövs mellan varven. & tacka Gud vet jag för killkompisar. Såååå mycket bättre att prata med än tjejer. Min åsikt dock. 
Klockan är inte mer än 22.00 för att vara exakt just nu, och jag känner mig fruktansvärt trött. Funderar på att byta om till jamas, och bara krypa under täcket och försöka sova. Håltimme imorgon så börjar inte förrän 12.45. Så jag ska inte klaga. En lektion på 20 min sedan ytterligare håltimme i 1h. Och slutar morgondagen med två lektioners Engelska.. Eller om det är matte? Vet inte riktigt. Det tar vi imorgon :)
 
Satt och kolla runt lite innan på internet. Hitta Shocks hemsida. & fyfan vad jag ska besöka den, och fyfan vad jag ska köpa deras röda hårfärg! Längtar tills pengar rullar in. Inte för att dom kommer att bli långvariga. Men dom är väl till för att spendera. Eller jag som har helt fel? :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0