Städning!

I think I've finally had enough, I think I maybe think too much
I think this might be it for us (blow me one last kiss)
You think I'm just too serious, I think you're full of sh-t
My head is spinning so (blow me one last kiss)
 

Med P!nk ur högtalarna så håller jag på att småstädar inför städkontrollen som är senare idag. Men vartvungen att ta en paus för att min rygg för tillfället dödar mig! Inte gjort så mycket mer idag än tog en dusch i morse. Min rygg säger nej helt enkelt med för mycket arbete. Därför jag fått avstå två dagar av praktiken. Och det tar hårt på mig! 
Väntar på bästa M som jag ska möta i byn lite senare. Tjänster coh gentjänster ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0